نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اجرای ۵۴۰۰ پروژه شهری؛ نماد بالندگی و غرور ملی

وزیر کشور با بیان اینکه بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی نمادی از هم‌افزایی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز است، اجرای ۵۴۰۰ پروژه شهری با اعتبار ۱۸۰ همت را نشان بالندگی و غرور ملی دانست.

احمد وحیدی امروز، ۲۴ خردادماه در بیست و ششمین مرحله از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، افتتاح بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی و بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید امیرعبداللهیان، گفت: رئیس‌جمهور شهید نشان داد که روحانیت در تمام حوزه‌ها به ویژه خدمت رسانی به مردم همواره در صحنه هستند.

وی با تشکر از مدیران استانی و شهری فارس ادامه داد: این بزرگراه پروژه بسیار ارزشمندی است که با هم‌افزایی و مدیریت قوی و با ۲۲۰ میلیارد تومان تحقق یافته است و این نشان می‌دهد کشور ما به سرعت راه خود را به سمت پیشرفت طی می‌کند.

وزیر کشور تأکید کرد: یک عده نمی‌خواهند دستاوردهای مدیریت شهری که نمایندگان مردم هستند را ببینند.

وزیر کشور افزود: انجام ۱۸۰ همت و ۵۴۰۰ پروژه در شهر شیراز، نشان دهنده بالندگی و رشد کشور است، اینها همه محصول ایستادگی مردم و نمایندگان مردم در شورا، شهرداری، مجلس و… است.

وزیر کشور گفت: امیدواریم ۱۵ کیلومتر مابقی این بزرگراه هم به خوبی تا اتصال به آزادراه شیراز-اصفهان پیش برود، همچنین همه کارهای عمرانی باید با نگاه عالمانه به محیط زیست صورت بگیرد و این پروژه ها با همین روند پیش رفته‌اند.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، وی بیان کرد: تمامی این اقدامات برای مردم شهیدپرور و از خودگذشته ماست و مردم ما دیده‌اند که در دولت سیزدهم و مجلس یازدهم، وقتی یکپارچه همه به فکر سازندگی باشند، این دستاوردها حاصل می‌شود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل