نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نمایش مسیر پیشرفت در نمایشگاه آبادیران

رویداد ملی آبادیران، گامی برای هم‌سو سازی و هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی تمامی دستگاه‌های کشور برای محرومیت‌زدایی به کمک فناوری و نوآوری است.

این رویداد از حیث درگیر کردن نخبگان با مسائل جامعه و نگریستن به نوآوری اجتماعی با محوریت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری در محرومیت زدایی شکل گرفته است.

نمایشگاه آبادیران در نخستین دوره برگزاری میزبان بیش از ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان، فناور و خلاق و ۲۸ نهاد بزرگ متولی آبادانی و پیشرفت بود و با مشارکت و حضور فعال در این نمایشگاه از فرصت ایجاد شده برای معرفی مشکلات و نیازهای مناطق کمتر برخوردار و آشنایی با ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در مسیر رفع این نیازها و چالش‌ها بهره‌مند شدند.

حال پس از برگزاری نخستین دوره موفق نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا در راستا اجرای برنامه ملی تحت عنوان «آبادیران»، دومین دور از این نمایشگاه با شعار “نوآوری برای آبادانی” و با هدف رفع چالش‌های مناطق محروم و روستایی، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه زنجیره ارزش ظرفیت‌های بومی مناطق کمتر برخوردار، از ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا شد.

خروج از نسخه موبایل