همفکری و همسویی برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم

رییس جهاددانشگاهی واحد اصفهان گفت: جهاددانشگاهی تلاش دارد با همفکری و همسویی سایر نهادها و دستگاه‌ها در راستای تحقق تولید با مشارکت مردم گام بردارد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، دکتر زاهد شفیعی در دیدار با معاون برنامه‌‎ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری اصفهان به معرفی ظرفیت‌‎های بخش‌های مختلف جهاددانشگاهی در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی پرداخت و گفت: معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان با بهره‌مندی از پژوهشگران جوان در سه گروه‌ مطالعات اجتماعی فرهنگی شهر، گروه مطالعات گردشگری شهر و گروه مطالعات کالبدی شهر آماده همکاری همه‌جانبه در موضوعات مرتبط با مدیریت شهری است.

وی همچنین به ظرفیت‌های مرکز افکارسنجی(ایسپا) جهاددانشگاهی اصفهان اشاره کرد و افزود: در حوزه فرهنگی ظرفیت‌های غنی در جهاددانشگاهی اصفهان وجود دارد که از جمله این ظرفیت‌ها می‌توان به دو خبرگزاری مطرح و انتشارات اشاره کرد. همچنین مرکز تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان(ستفا) جهاددانشگاهی اصفهان، مجموعه‌ای نوپا اما با نگاه آینده‌نگر است که می‌تواند در حوزه فناوری و اقتصاد دانش جریان‌سازی کند و به مجموعه مدیریت شهری اصفهان خدمات قابل توجهی ارائه دهد.

رییس جهاددانشگاهی واحد اصفهان با اشاره به سابقه همکاری‌های مشترک جهاددانشگاهی و شهرداری اصفهان، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی تلاش دارد با همفکری و همسویی سایر نهادها و دستگاه‌ها در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم گام بردارد.

دکتر سعید ابراهیمی نیز با بیان اینکه جهاددانشگاهی واحد اصفهان به عنوان یکی از نهادهای خوشنام و تاثیرگذار شناخته می‌شود، گفت: سبقه طولانی و ارزشمند همکاری‌های شهرداری و جهاددانشگاهی، در پیشبرد ایده تحقق شهر خلاق و توسعه مدیریت شهری بسیار مؤثر و راهگشا بوده است.

معاون شهردار اصفهان، اظهار کرد: مدیریت شهری طی سال‌های اخیر از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی اصفهان در تمام حوزه‌های برنامه‌ریزی، سرمایه انسانی و پژوهش و اطلاعات حداکثر استفاده را برده و قطعاً این همکاری در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

 وی رویکرد مدیریت شهری را استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی اصفهان با دو هدف رفع چالش‌ها و استفاده از فرصت‌های شهری و خدمت به شهروندان عنوان کرد و افزود: همکاری‌های مشترک این دو نهاد و نتایجی که عاید شهر و شهروندان می‌شود می‌تواند الگویی برای سایر کلانشهرها در راستای حل مسائل و چالش‌های شهر و شهروندان باشد.

گفتنی است، در این جلسه مقرر شد، بخش‌های مختلف جهاددانشگاهی واحد اصفهان در زمینه تدوین پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی طرح‌ها و پروژه‌های کلان شهری، اجرای طرح‌های جامع در ارتباط با مدیریت پسماند، حمل‌ونقل، زیباسازی و …، برگزاری نمایشگاه فناوری و نوآوری فن‌نما، رصدخانه شهری اصفهان، تهیه شناسنامه محلات، ایجاد پارک صنایع خلاق و دوره‌های آموزشی با شهرداری اصفهان همکاری مشترک داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا