دیدار رئیس فرهنگستان علوم با وزیر آموزش و پرورش

دکتر محمدرضا مخبردزفولی رئیس فرهنگستان علوم ظهر روز شنبه با دکتر رضا مرادصحرایی وزیر آموزش و پرورش در فرهنگستان علوم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سیناپرس از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، این دیدار در راستای همکاری و تعامل  فرهنگستان علوم با وزارت آموزش و پرورش برای تقویت  جریان علم کشور در حوزه های مختلف صورت گرفت.

رئیس فرهنگستان علوم از اهتمام وزیر آموزش و پرورش به اجرائی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قدردانی و با تأکید بر اهمیت تهیه نقشه راه سند تحول، از ارائه آن به شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تصویب استقبال کرد.

دکتر مخبر دزفولی،‌ رئیس فرهنگستان علوم از آمادگی فرهنگستان علوم برای همکاری با آموزش و پرورش در موضوعات مختلف علمی خبر داد و گفت: گفتمان‌سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس مدنظر باشد تا جهت گیری علمی متناسب در کشور ایجاد شود.

همچنین دکتر مخبر دزفولی  از وزیر آموزش و پرورش برای حضور و سخنرانی و ارائه برنامه‌ها و اقدامات  این وزارتخانه در مجمع عمومی فرهنگستان علوم دعوت به‌عمل آورد.

دکتر صحرایی وزیر آموزش و پرورش با استقبال از پیشنهاد حضور در مجمع عمومی فرهنگستان علوم، بر استفاده از ظرفیت این فرهنگستان برای ترغیب دانش‌آموزان به حوزه‌های علوم پایه و مهندسی تأکید کرد. وی همچنین اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را از اولویت‌های مهم وزارت آموزش و پرورش قلمداد کرد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا