نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ضرورت تداوم راه علمی پدر موشکی ایران توسط مراکز علمی و دانشگاهی

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر ضرورت تداوم راه علمی پدر موشکی ایران توسط مراکز علمی و دانشگاهی تأکید کرد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی وزارت علوم، در پی انجام عملیات موفقیت‌آمیز و غرور آفرین وعده صادق و پاسخ سخت جمهوری اسلامی ایران به رژیم کودک‌کش صهیونیستی، علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نمایندگی از وزیر و مدیران این وزارتخانه با حضور در منزل شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران به مقام والای این شهید ادای احترام کرد.

خطیبی در این مراسم که تعدادی از اساتید و فرهیختگان نیز حضور داشتند با برشمردن ویژگی‌های برجسته شهید طهرانی گفت: معمولاً در معرفی این شهید بیشتر به ابعاد معنوی و جهادی‌ ایشان اشاره می‌شود و به توانمندی‌ها و شخصیت برجسته علمی‌ ایشان کمتر پرداخته می‌شود.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در ادامه بر ضرورت تداوم راه علمی پدر موشکی ایران توسط مراکز علمی و دانشگاهی تأکید کرد و افزود: پس از شهادت شهید طهرانی مقدم، تعداد قابل توجهی از جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های کشور با همراهی اساتید انقلابی طرح‌های شهید را در حوزه‌های فنی توسعه دادند.

وی افزود: اینک به حمدالله مراکز پژوهشی وابسته به وزارت علوم مشغول تولید نیازمندی‌های کشور در داخل هستند که به گفته مسئولان امر از محصولات مشابه خارجی باکیفیت‌تر است.

خطیبی در پایان با ابلاغ سلام گرم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به اهل بیت شهید، از آمادگی وزارتخانه متبوع جهت نشر گفتمان علمی و جهادی شهید طهرانی مقدم در دانشگاه‌ها و جامعه علمی خبر داد.

گفتنی است در پایان مراتب قدرشناسی اساتید و دانشگاهیان به تلاش‌ها و مجاهدت علمی این شهید ابلاغ شد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل