بیانیه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تاسیس سپاه پاسداران

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد.

بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ
“سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از انقلاب، تمامیت انقلاب و هدف های انقلاب و برای مقابله با دشمنان انقلاب به وجود آمده است”.
مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدّظله العالی)

دوم اردیبهشت ماه، سالروز صدور فرمان تاریخی بنيادين و مدبّرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، مبنی بر شکل گیری نهادی پر صلابت و با بصیرت است که از آغازین روزهای تأسیس در راه پاسداری از نظام اسلامی، تمامیت ارضی میهن و ارزش های والای انقلاب، حتی برای لحظه ای فروگذار نکرده است.
با مروری به کارنامه پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی روشن است که سیر تحولات علمی فناوری در این نهاد انقلابی تا چه میزان فزاینده و روبه‌رشد  بوده است. استفاده از دانش روز و تولید محصولات نوظهور و دستیابی به فناوری‌های پیشرفته دنیا که حاصل سال‌ها تحقیق و بررسی هوشمندانه داخلی است در کنار بهره گیری از ابتکارات و خلاقیت‌های علمی و نظامی باعث رشد و تعالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان نیروهای نظامی منطقه و جهان شده است که نمونه بارز آن، عملیات غرورآفرین پیچیده و ترکیبی «وعده صادق» است که خود نمونه روشنی از به ثمر رسیدن تلاش ها و مجاهدت های عزیزان ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که توانست قدرت نظامی ، شایستگی های دفاعی و توان بازدارندگی کشور را برای جهانیان به نمایش بگذارد که البته چنین توفیقاتی را باید مرهون ایثار و از خود گذشتگی سرداران، فرماندهان و سپاهیان جان برکفی دانست که با تقدیم خون پاکشان در راه انقلاب و آزادی میهن اسلامی، استقلال و سلطه ناپذیری در عرصه های بین المللی را برای ما به ارمغان آوردند.
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن گرامی‌داشت این روز فرخنده و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والا مقام، جانبازان، آزادگان و خانواده شهدای انقلاب علی الخصوص سپاه پاسداران، اعلام می دارد در مسیر مجاهدت‌های بی دریغ آن نهاد انقلابی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و دوام توفیقات روز افزون پاسداران جان بر کف عزیزمان در آن نهاد ولایت‌مدار را در تحقق کامل مأموریت های محوله تحت زعامت داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدّ‌ظلّه العالی) از خداوند سبحان مسئلت دارد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا