نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

هماهنگی و نقش آفرینی هر یک از اعضا در بهبود عملکرد جهاددانشگاهی

رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: این سازمان مانند یک تن و بدن است که هماهنگی و نقش‌آفرینی مناسب هر یک از اعضا در جایگاه خود در عملکرد سازمان تاثیرگذار است.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی دکتر حسین امینی مشهدی در نشست با همکاران مرکز تشخیص طبی و آسیب شناسی رازی با بیان این مطلب افزود: در سازمان باید همزمان دو استراتژی رشد و بهتر شدن اتفاق بیفتد.

وی  با اشاره به اینکه باید بهبود مستمر در فعالیت هایمان را در سرلوحه کار قرار دهیم، تاکید کرد:  با توجه به گذشت زمان، شرایط پیچیده‌تر می‌شود و باید خودمان را قوی‌تر کنیم.

امینی‌مشهدی به نقش آفرینی و تاثیرگذاری حوزه های مختلف جهاددانشگاهی اشاره و تصریح کرد: این سازمان مانند یک تن و بدن است که هماهنگی و نقش‌آفرینی مناسب هر یک از اعضا در جایگاه خود در عملکرد سازمان تاثیرگذار است.

وی با تشریح عوامل موثر در ایجاد رضایت شغلی، درآمد مناسب، احترام اجتماعی و احساس موثر بودن را سه ویژگی مهم در افزایش میزان رضایت شغلی در افراد برشمرد.

رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی در ادامه افزود: بیش از  نیمی از یادگیری‌های ما به صورت ناخودآگاه و در اثر نوعی الگوبرداری ناخودآگاه، عمیق و درونی‌سازی آن از محیط اطرافمان شکل می‌گیرد.

امینی مشهدی با تاکید بر ضرورت افزایش بهره‌وری در سازمان جهاددانشگاهی عنوان کرد: ما وقتی با کارآفرینان معاشرت می‌کنیم ناخودآگاه خلاق‌تر، جسورتر و آینده‌سازتر می‌شویم، وقتی با کسانی که تفکرات عمیق و فلسفی دارند تعامل می‌کنیم ناخودآگاه دیدگاه مان به مسائل عمیق‌تر می شود و در اثر تعامل با افراد پرتلاش عمل‌گراتر می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس تحقیقات افکار هر آدمی، میانگین افکار پنج نفری است که بیشتر وقت خود را با آنها می گذراند، به افراد حاضر در جلسه توصیه کرد تا خود را در محاصره افراد موفق و مثبت گرا قرار دهند و  افزود: برای غلبه بر محدودیت‌ها، کتاب‌های خوب، محفل‌های خوب و همکاران خوب سه عامل تاثیرگذار در این راستا به شمار می‌رود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل