برنامه های ضروری برای گوشی های اندروید

 به گزارش ایرنا از سی نت، با توجه به محبوبیت سیستم عامل اندروید، در این گزارش برنامه هایی را معرفی می کنیم که کاربران اندروید در امور روزمره به آن ها نیاز دارند.

برنامه Signal
این برنامه پیام رسان علاوه بر ارسال پیغام های متنی، امکان ارسال پیام ها و برقراری تماس های تلفنی رمزگذاری شده را نیز دارد.
برنامه Googlr Trips
این برنامه گوگل، یک ابزار برنامه ریزی برای سفر به هر نقطه دلخواه است. این برنامه با دریافت اطلاعات سفر مانند تاریخ و زمان پرواز و هتل از حساب های کاربری گوگل، فهرستی از جذابیت های مقصد تهیه کرده و فعالیت کاربر را پس از رسیدن به مقصد برنامه ریزی می کند.

برنامه های 1Password و Lastpass
با افزایش فعالیت آنلاین کاربران در سال های اخیر، مدیریت گذرواژه ها به یک نیاز جدی بدل شده است. برنامه های 1Password و Lastpass امکان انتخاب گذرواژه های مناسب، ممانعت از به کارگیری گذر واژه های مشترک و مدیریت گذرواژه ها را در اختیار می گذارد.

برنامه Plex
این برنامه امکان پخش موسیقی و فیلم های موجود در کامپیوتر را از طریق تمام تجهیزات الکترونیکی دارای نمایشگر فراهم می کند. برای استفاده از این ابزار باید از یک کامپیوتر به عنوان سرور استفاده کنید. اما در صورت پرداخت مبلغی به عنوان آبونمان ماهیانه می توانید از سرورهای Plex برای این منظور بهره بگیرید.

برنامه 500PX
این برنامه خدماتی را به عکاسان حرفه ای ارایه می کند که شباهت زیادی به اینستاگرام دارند. مهمترین ویژگی کاربردی این برنامه امکان جستجوی عکس ها بر اساس یک طراح اولیه است.

برنامه Dark Sky
این برنامه که در اصل برای iOS طراحی شده است، بهترین نرم افزار اعلام وضعیت آب و هوا محسوب می شود که تاکنون به بازار عرضه شده است. اکنون این برنامه برای کاربران اندروید نیز توسعه یافته و خدمات آن به قیمت 2.99 دلار به طور سالانه در اختیار آن ها قرار می گیرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا