نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ساخت بازی Pokemon Go برای اپل واچ

به گزارش تک شات،چند روزی است که شایعاتی مبنی بر لغو توسعه‌ی بازی برای این گجت‌ها منتشر شده که بالاخره سخنگوی کمپانی نیانتیک، چنین صحبت‌هایی را تکذیب کرد.

به تازگی شایعاتی مبنی بر لغو بازی Pokemon Go برای ساعت‌های هوشمند اپل واچ از سوی منبعی نامشخص منتشر شد که حالا واکنش کمپانی نیانتیک، سازنده‌ی بازی را در بر داشته است. شرکت نیانتیک در واکنش به این شایعات، ضمن لغو تمامی آنها عنوان کرد که بازی همچنان برای ساعت‌های هوشمند اپل واچ در دست ساخت است و به زودی اخبار مربوط به آن را به اطلاع هواداران خواهند رساند.

Apple Watch در حال حاضر پرفروش‌ترین ساعت هوشمند بازار است که بیشتر از مجموع ساعت‌های هوشمند اندرویدی فروخته و مخاطبان بسیار زیادی دارد. به وضوح می‌توان حدس زد که عرضه‌ی بازی اعتیادآور Pokemon Go که بر پایه‌ی گشت و گذار و پیدا کردن موجودات دنیای پوکیمون در دنیای واقعی است، می‌تواند موفقیت تضمین شده‌ای برای شرکت نیانتیک به همراه بیاورد. خبر ساخت و توسعه‌ی نسخه‌ی اپل واچ این بازی در جریان کنفرانس رونمایی اپل از گوشی جدید آیفون گفته شد.

البته، به جز ساعت‌های هوشمند، کمپانی نیانتیک با همکاری نینتندو، دست‌بندی مخصوص تحت نام Pokemon Go Plus را به بازار عرضه کرده که بازیکنان می‌توانند با استفاده از آنها، دیگر گوشی همراه خود را برای پیدا کردن پوکیمون‌ها در کوچه و خیابان دست نگیرند.

آیا شما هم تجربه‌ی بازی Pokemon Go را داشته‌اید؟ آیا همچنان این بازی می‌تواند مانند قبل، جذاب و منحصر به فرد باقی بماند؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل