تفاهم‌نامه پارک علم و فناوری قزوین و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان

در دیدار رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با رئیس پارک علم و فناوری قزوین، انعقاد تفاهم نامه فی مابین به منظور همکاری های گسترده در راستای برگزاری دوره های مختلف آموزشی به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی  وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری قزوین، جعفر احمدی رئیس پارک علم و فناوری قزوین در این جلسه با بیان اینکه برگزاری دوره های مختلف در راستای راهبری شرکت های دانش بنیان تاثیرگذار است، تصریح کرد : طرح ها، برنامه ها و دوره های دانشگاه جامع علمی کاربردی قزوین که در مدت زمان های متفاوت قابل ارائه هستند می توانند اهداف و برنامه های مدنظر پارک علم و فناوری قزوین را نیز اجرا کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در مباحث و خوشه های مختلف نیاز به برگزاری رویدادهای بسیاری داریم، افزود : این همکاری فی مابین می تواند نهایت بهره مندی برای طرفین را در پی داشته باشد و پارک علم و فناوری قزوین تمام قد آماده همکاری با این دانشگاه است.

این مقام مسئول اظهار کرد : برگزاری دوره های ضمن خدمت یکی دیگر از فعالیت هایی است که می توان به منظور افزایش بهره وری کارکنان پارک علم و فناوری قزوین در نظر گرفت که با همکاری های فی مابین می شود به این مهم دست یافت.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی قزوین نیز در این جلسه با اشاره به اینکه 2 هزار دوره مصوب در دانشگاه جامع علمی کاربردی آماده برگزاری است، اظهار داشت : متناسب با مباحث و موضوعات موجود در جامعه، شرکت ها، نهادها و ارگان ها می توانند از این 2 هزار دوره استفاده کنند.

محمد دوسرانیان‌ مقدم همچنین، افزود : با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و زمان بر بودن هماهنگی دوره های مرتبط با پارک علم و فناوری قزوین، می توان از دوره های موجود تا پایان سال استفاده کرد و برای سال آینده برنامه ای هدفمند را پیش رو داشت.

وی ادامه داد : از ابتدای سال تاکنون 38 دوره انجام شده است و آمادگی این را داریم که در موضوعات مرتبط با پارک علم و فناوری قزوین نیز دوره هایی را برگزار کنیم و انعقاد این تفاهم نامه می تواند پشتوانه محکمی برای همکاری های آینده باشد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا