نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تفاهم‌نامه پارک علم و فناوری گیلان و شرکت دانش بنیان مسیحا التیام گستران

با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین پارک علم و فناوری گیلان و شرکت دانش بنیان مسیحا التیام گستران، امکان همکاری‌های علمی در زمینه پژوهش‌های کاربردی در حوزه فناوری‌های پزشکی، به‌صورت مشترک با حمایت پارک علم و فناوری گیلان فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری گیلان، این تفاهم‌نامه با هدف همکاری مشترک در کلیه زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری در حوزه فناوری‌های پزشکی توسط عبدالله حاتم‌زاده، رئیس پارک علم و فناوری گیلان و محمدرضا مبین، مدیرعامل شرکت دانش بنیان مسیحا التیام گستران به امضاء رسید.
در این تفاهم‌نامه به زمینه‌های مشترکی همچون، همکاری جهت کاربردی کردن تحقیقات کاربردی و طرح‌های خاتمه یافته مرتبط با پزشکی، دارویی و سلامت و نیز هماهنگی جهت تسهیل و تسریع اخذ مجوز‌های مرتبط در حوزه زیست پزشکی و معاونت غذا و دارو اشاره شده است.
انجام مشاوره‌ها در حوزه‌های ثبت اختراع، تجاری‌سازی، تأثیر بخشی پروژه‌های زیست پزشکی، تست‌های استاندارد و بالینی؛ از دیگر مواردی است که در این تفاهم‌نامه آمده است.
گفتنی است، محمدرضا مبین به عنوان پژوهشگر برگزیده و فناور برتر دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال گذشته معرفی شد و هم اکنون مدیر عامل شرکت دانش بنیان مسیحا التیام گستران است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل