نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تلاش برای راه اندازی خزانه ایده های برتر در کشور

به گزارش ایرنا، خسرو پیری امروز دوشنبه درمراسم معرفی برگزیدگان دومین جشنواره ملی شتاب در دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه هدف ما ایجاد یک شبکه وحرکتی دائمی از ایده های برتردرکشور است، افزود:ایده هایی که توانایی تبدیل شدن به محصول و ثروت دارند مورد حمایت دولت و پارک های علم و فناوری قرار می گیرند. 
مدیردفترسیاستگذاری و برنامه ریزی امورفناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: مساله مهم در این زمینه حمایت از ایده ها برای تبدیل شدن به محصول و ثروت است ، در این مسیر نقش ایده یک درصد است و بقیه به حمایت از آن بر می گردد. 
پیری اظهار کرد: در بخش ایده جوانانی که ایده های خیال پردازانه داشته باشند کم داریم که امیدواریم این بخش هم تقویت شود. 
وی با تاکید بر حمایت از ایده های برگزیده اظهار کرد: دولت هیچگاه نمی تواند سرمایه گذار خوبی باشد فقط می تواند خوب پشتیبانی کند بنابراین پارک های علم و فناوری حامیان خوبی هستند. 
وی ادامه داد: در مرحله اول این جشنواره تعداد زیادی ایده به دبیرخانه ارسال شد که بعد از داوری ٢٠٠ طرح انتخاب و به مرحله بعدی راه یافت.
وی ادامه داد: در داوری مرحله دوم از میان ٢٠٠ ایده ٣٠ ایده انتخاب و به مرحله اصلی جشنواره راه یافت که امروز این ایده پردازان به ارائه آن پرداختند که بعد از داوری ١٠ ایده به عنوان ایده برگزیده انتخاب و معرفی می شود. 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل