نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

الکامپ 22 با حضور حدود 600 شرکت برگزار می شود

به گزارش ایرنا، ناصر علی سعادت در نشست خبری الکامپ 22 افزود: شرکت های حاضر در این نمایشگاه شامل حدود 300شرکت داخلی و 250 شرکت نوپا (استارتاپ) است.
وی تعداد شرکت های خارجی حاضر در این نمایشگاه را بیش ار 40 شرکت اعلام کرد و افزود: این شرکت ها از کشورهای چین، کره و تایوان هستند که در الکامپ 22 حضور خواهند یافت.
سعادت ادامه داد که با شش شرکت آمریکایی هم برای حضور در الکامپ 22 مذاکره شد که پس از انتخابات رئیس جمهوری در کشورشان اعلام کردند که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند.
رییس سازمان نطام رایانه ای کشور به برپایی سالن دولت الکتروتیک اشاره کرد و گفت که دولت با تمام توان در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.
سعادت همچنین از استقبال خوب استارتاپ ها از این نمایشگاه خبر داد و گفت: هرچند ظرفیت حضور شرکت های نوپا (استارتاپ) در این نمایشگاه حدود 150 شرکت بود که به دلیل استقبال فراوان این ظرفیت افزایش یافت و نزدیک به 250 شرکت نوپا در این رویداد حضور خواهند یافت؛ تعداد شرکت ها نسبت به سال گذشته بیش از سه برابر شده است. 
وی ادامه داد که عرفه داران اجازه فروش محصولات خود را در این نمایشگاه ندارند ‌ اما شرکت های اوپراتوری برخی از سرویس خود را به صورت رایگان ارایه می دهند.
بیست و دومین نمایشگاه الکامپ از 25 تا 28 آذرماه در محل دایمی نمابشگاه های بین المللی برگزار می شود. علاقمندان از ساعت 9 تا 17 می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل