همکاری پارک علم و فناوری گیلان با دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی

نشست گام اول تحقق همکاری مشترک در زمینه‌های علمی، پژوهش و فناوری پارک علم و فناوری گیلان با دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری گیلان، پیرو تفاهم‌نامه‌ای که در هفته پژوهش و فناوری امسال، بین پارک علم و فناوری گیلان و دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گیلان به امضاء رسید؛ جلسه‌ای در راستای اجرایی کردن مفاد این تفاهم‌نامه با حضور معاون فناوری و نوآوری و مدیر سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی پارک علم و فناوری گیلان و رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گیلان، برگزار شد.
در این جلسه با توجه به مفاد تفاهم‌نامه، درخصوص همکاری جهت کاربردی کردن تحقیقات و طرح‌های خاتمه یافته پژوهشی مرتبط با نظم، امنیت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی؛ مقرر شد اولویت‌های پژوهش و دانشی مورد نیاز دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گیلان گردآوری شود.
همچنین مقرر شد در راستای شناسایی نخبگان، ‌ایده پردازان، پژوهشگران و فناوران در حوزه‌های مختلف مرتبط؛ برای معرفی شرکت‌های فناور و دانش بنیان، فراخوانی از سوی پارک علم و فناوری گیلان انجام شود.
در این نشست از سوی معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان پیشنهاد شد تا جلساتی به‌صورت دوره‌ای توسط مدیر تجاری‌سازی و سرمایه‌گذاری برای اولویت‌بندی در حوزه‌های تخصصی و مختلف با حضور فناوران جهت رفع نیاز‌های فراجا برگزار شود تا بتوان از همکاری مشترک بین پارک علم و فناوری گیلان و دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گیلان؛ برای دریافت گواهی نامه‌ها و تأییدیه‌های مورد نیاز شرکت‌های فناور ودانش بنیان استان استفاده کرد.
مدیر تجاری‌سازی و سرمایه‌گذاری پارک علم و فناوری گیلان نیز با اشاره به لزوم توجه به اهمیت پارک علم و فناوری گیلان در توسعه فناوری‌های جدید، بر نقش واحد‌های فناور برای رفع نیاز‌های فناوری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) تأکید کرد و با بیان برخی نیازمندی‌های حوزه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا)‌ اظهار امیدواری کرد که این تعاملات منجر به خروجی مطلوب و خدمت‌رسانی به جامعه شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا