نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اعطای نشان دانش‌نماد به شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان

نشان دانش‌نماد یا گواهی‌نامه‌های انطباق coc یا cop به شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان اعطا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان، ستاره حکاک‌زاده کارشناس‌ مسئول استاندارد صنایع سلولزی غذایی و میکروبیولوژی استان کرمان در جلسه‌ای که با حضور جمعی از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان مرکز رشد دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان در محل موزه ریاست جمهوری برگزار شد اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد، تفاهم‌نامه‌ای با معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری منعقد کرده است که طبق این تفاهم‌نامه به شرکت‌های  دانش‌بنیان کمک می‌کند که بتوانند محصولاتشان را در بازار تجاری‌سازی کنند.

وی افزود: علامت استاندارد یا گواهی‌نامه‌هایی به شرکت‌های دانش‌بنیانی داده  می‌شود که بتوانند با استفاده از آن به نشان‌شان اعتبار دهند زیرا سازمان ملی استاندارد تنها مرجع رسمی صدور پروانه استاندارد است.

وی ادامه داد: بنابراین اگر جایی علامت استاندارد یا گواهی‌نامه‌های سازمان ملی استاندارد باشد مصرف کننده دید بهتری به خرید محصول دارد.

حکاک‌زاده بیان داشت: در این جلسه مراحل دریافت نشان دانش‌نماد یا گواهی‌نامه‌های انطباق coc یا cop برای شرکت‌هایی که از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری برای فرآورده‌شان نشان دانش‌بنیانی گرفته‌اند توضیح داده شد تا بتوانند با ثبت‌نام، آن نشان را از اداره استاندارد بگیرند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل