نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نشست معرفی خدمات صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک

نشست معرفی و آشنایی با خدمات صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک(وابسته به وزارت صمت) با حضور نمایندگان این صندوق، معاون خدمات فناوری پارک علم و فناوری یزد و گروهی از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری یزد، در ابتدای این نشست، نوید نصیری‌زاده، معاون خدمات فناوری پارک علم و فناوری یزد ضمن معرفی مجموعه پارک، خواستار حمایت جدی صندوق سرمایه‌گذاری در حوزه تسهیلات و کمک به تأمین تضامین بانکی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان شد.

در ادامه نشست، محبوب پناهی‌ معاون سرمایه‌گذاری صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، به معرفی صندوق و شرایط اخذ ضمانت‌نامه از این صندوق پرداخت.

محسن سراج‌زاده از اعضای هیئت مدیره صندوق نیز ضمن معرفی انواع تسهیلات، حمایت‌ها و خدمات صندوق، انواع ضمانت‌نامه‌های قابل اخذ را معرفی کرد.

وی همچنین از مهم‌ترین مزیت‌های صندوق را صدور انواع ضمانت‌نامه با شرایط ویژه و کارمزد پایین به ویژه برای شرکت‌های دانش‌بنیان، انجام امور به صورت الکترونیک و در اسرع وقت، اعطای ضمانت‌نامه با شرایط حداقلی متناسب با سطح شرکت‌ها بیان کرد.

در پایان نیز شرکت‌ها سوالات خود را مطرح کردند و نسبت به افزایش سهم استان یزد در استفاده از خدمات این صندوق اظهار امیدواری شد.

گفتنی است خدمات مذکور از طریق سایت صندوق به آدرس http://www.sif.ir/ قابل مشاهده و درخواست است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل