عضویت مرکز مشاوره جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان در انجمن مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان به انجمن مراکز مشاوره کسب و کار و خدمات کارآفرینی استان اصفهان پیوست.

 به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، شهرزاد مشرفی مسئول دپارتمان کسب و کار جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان اعلام کرد: مرکز مشاوره جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان به عضویت انجمن مراکز کارآفرینی و مشاوره کسب و کار پیوسته است.

مشرفی گفت: این عضویت برای ما نشان از تعهد و تمایل ما به ارائه خدمات با کیفیت و حرفه‌ای در حوزه کارآفرینی و مشاوره کسب و کار است.

او افزود: انجمن مراکز کارآفرینی و مشاوره کسب و کار یک سازمان معتبر و مورد اعتماد است که در حوزه توسعه کسب‌وکارها و پشتیبانی از کارآفرینان فعالیت می‌کند. با عضویت در این انجمن، مرکز ما فرصتی را برای ارتباط و همکاری با سایر اعضا و متخصصان برجسته در این حوزه به دست آورده است.

مسؤول دپارتمان کسب و کار جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: عضویت ما در انجمن مراکز کارآفرینی و مشاوره کسب و کار نشانگر تمایل ما به بهبود و ارتقاء خدماتی است که در اختیار کارآفرینان و کسب‌وکارها قرار می‌دهیم. این انجمن به ما فرصتی می‌دهد تا با سایر اعضا در ارتباط باشیم، تجربیات آن‌ها را بهره‌برداری کنیم و به اشتراک گذاری دانش و منابع با اعضای دیگر بپردازیم.

وی در ادامه افزود: ما در حال حاضر با ارائه خدمات متنوعی در حوزه کارآفرینی و مشاوره کسب و کار فعالیت می‌کند. با عضویت در انجمن مراکز کارآفرینی و مشاوره کسب و کار، می‌توانیم ارتباطات و همکاری‌های بیشتری با سایر اعضا برقرار کنیم و به شکل کامل‌تری در جامعه کسب‌وکار و کارآفرینی مشارکت داشته باشیم.

مشرفی عنوان کرد: با عضویت در انجمن مراکز کارآفرینی و مشاوره کسب و کار، ما تمامی همکاران و مشتریان را به بهره‌مندی از خدمات مشاوره کارآفرینی، ارتقاء دانش و تجربیات دعوت می‌کنیم.

وی در پایان گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مرکزمشاوره کسب و کار و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان و خدماتی که ارائه می‌دهیم، می‌توانید با ما با شماره 33387449-031 تماس بگیرید یا به وب سایت ما به نشانی www.jdeiut.ir مراجعه نمایید.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا