تفاهم‌نامه پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، دانشگاه بیرجند و شرکت تعاونی مودت قائن

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند، شرکت تعاونی مودت قائن و مرکز رشد واحدهای فناور قائن به نمایندگی از پارک علم و فناوری خراسان جنوبی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، این تفاهم‌نامه در راستای همکاری طرف‌ین در تسهیل سازکارهای آموزش و پژوهش، تولید محصولات نوآورانه و ارتباط بین صنعت و دانشگاه منعقد شد.

جلسه امضای این تفاهم‌نامه سه جانبه با حضور لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند،   مجیدی، رئیس پارک علم و فناوری استان، حسینی‌ واشان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، اکبرپور، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری، وثوقی، مدیر مرکز رشد و فناور قاین، انصاری مدیرعامل شرکت تعاونی مودت و پردلی، رئیس هیئت مدیره این شرکت، برگزار شد.

در این جلسه، لامعی، ضمن اشاره به ظرفیت‌های علمی دانشگاه بیرجند و گروه علوم دامی تأکید کرد: با استمرار ارتباطات، بتوان از ظرفیت طرفین در توسعه استان استفاده کرد.

همچنین، حسینی‌ واشان نیز به ظرفیت بورس صنعتی، طرح پذیرش دانشجوی استادمحور نیارمحور، امکانات آزمایشگاهی و تحقیقاتی واحد دامپروری اشاره کرد.

مجیدی نیز به تقش واسط پارک علمی فناوری در ارتباط بین شرکت‌های فناور و دانشگاه اشاره کرد و افزود: پارک علمی و فناوری از فعالیت‌های دانش‌بنیان شرکت‌های فناور با دانشگاه‌ها حمایت می‌کند.

در ادامه اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی مودت به فعالیت‌های علمی انجام شده در شرکت و تمایل به انجام پژوهش اشاره کرده و آمادگی خود را برای مهارت آموزی دانشجویان اعلام کردند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا