برگزاری نشست شورای هماهنگی جهاددانشگاهی

سومین نشست شورای هماهنگی جهاددانشگاهی در سال جاری با حضور رییس و اعضای هیات رییسه جهاددانشگاهی و  اعضای این شورا و تاکید به مشارکت این نهاد با بخش خصوصی، استفاده از پتانسیل های موجود در واحدهای سازمانی، توجه به توسعه الگوسازی جهاددانشگاهی برای جامعه و اتخاذ تصمیمات به صورت شورایی بر اساس اساسنامه برگزار شد.

به گزارش سیناپرس از  روابط عمومی جهاددانشگاهی، سومین نشست شورای هماهنگی جهاددانشگاهی در سال جاری با حضور رییس و اعضای هیات رییسه جهاددانشگاهی و  اعضای این شورا چهارشنبه 20 دی ماه برگزار شد.

این جلسه با 3 دستور ارایه گزارش شورای علمی  و مصوبات هیأت امناء جهاددانشگاهی در سال( ۱۴۰۲-۱۴۰۱) و ارایه گزارش از روند استفاده از توان بخش خصوصی در مولد کردن دارائی‌های این نهاد، به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در این نشست پس از موضوعات مطرح شده از سوی دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی، دکتر ایرج فیضی دبیر شورای علمی و دکتر محمدرضا پورعابدی دبیر هیات امنای این نهاد و دکتر ابراهیمی سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان به ارایه گزارش پرداختند.

در ادامه این نشست مباحث مختلفی از حاضران بیان شد که از مهمترین موضوعات مطرح شده می توان به مشارکت جهاددانشگاهی با بخش خصوصی، استفاده از پتانسیل های موجود در واحدهای این نهاد، توجه به توسعه الگوسازی جهاددانشگاهی برای جامعه و اتخاذ تصمیمات در این نهاد به صورت شورایی بر اساس اساسنامه اشاره کرد.

 همچنین در پایان این نشست، دستور جلسه بعدی شورا «علوم انسامی و هنر» اعلام شد.

گفتنی است بر اساس اساسنامه جهاددانشگاهی، جلسات شورای هماهنگی به منظور فراهم کردن زمینه های اجرایی مصوبات هیات امنا ، شورای علمی و همچنین آیین نامه ها و بخشنامه های صادر شده از سوی رییس جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا