نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

انتصاب سرپرست دفتر همکاری‌های علمی و ارتباطات بین الملل جهاددانشگاهی

مهندس محمود پوربافرانی به عنوان سرپرست دفتر همکاری های علمی و ارتباطات بین الملل جهاددانشگاهی منصوب شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در حکمی مهندس محمود پوربافرانی را به عنوان سرپرست دفتر همکاری های علمی و ارتباطات بین الملل جهاددانشگاهی منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

امید دارد با همکاری کلیه معاونان، مدیران دفتر مرکزی، رؤسای محترم واحدها، پژوهشکده ها، مراکز سازمانها، مؤسسات و شرکتهای وابسته به جهاددانشگاهی نسبت به سامان بخشیدن ارتباطات علمی و تخصصی بین المللی جهاددانشگاهی در چارچوب قوانین و مقررات کشور موفق و مؤید باشید. بدیهی است از این پس کلیه فعالیت های بین المللی جهاددانشگاهی بایستی با مجوز و یا هماهنگی این دفتر انجام پذیرد.

گفتنی است مهندس پوربافرانی با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک کشتی و سازه‌های دریایی و 20 سال سابقه فعالیت در حوزه‌های ارتباطات بین‌الملل، بازاریابی، بازرگانی داخلی و خارجی، مذاکرات بین‌المللی، پیش‌ازاین به‌عنوان  مدیر اداره خرید مرکز مهندسی و ساخت واحدهای فرآورش نفت سازمان جهاددانشگاهی علم و صنعت مشغول به کاربود.

همچنین در نامه‌ای جداگانه از تلاش هاس مهندس علی مرادی در زمان فعالیت به عنوان مدیر کل دفتر همکاری‌های علمی و ارتباطات بین الملل جهاددانشگاهی تقدیر و تشکر شد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل