نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

درخشش نخبگان سازمان بسیج علمی مازندران در مسابقات جهانی امارات

رئیس مرکز رشد شهید سهراب بخشی ساری از درخشش نخبگان سازمان بسیج علمی مازندران در جشنوار علوم تکنولوژی و اختراعات کشور امارات خبر داد.

میثم حسن‌علی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار علم و فناوری مازندران از کسب مدال های رنگارنگ مسابقات جهانی امارات توسط دو نخبه استانی خبر داد.

وی تصریح کرد: محمد صالح صیدانلو و رادین صدری در زمینه برق،الکترونیک و رباتیک فعالیت دارند.

رئیس مرکز رشد شهید سهراب بخشی ساری خاطر نشان کرد:

محمد صالح صیدانلو به عنوان استاد راهنما برتر در محور فنی و مهندسی انتخاب شده و سید رادین صدری موفق به کسب مدال نقره با پروژه کنترل و محافظت از منابع انرژی این دوره از رقابت‌ها شده است.

حسن علی زاده خاطر نشان کرد: صیدانلو مسئول هسته دانش آموزی و رادین صدری دانش آموز پژوهشگر مرکز رشد به مدت چهار سال با این مرکز همکاری می‌کنند.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی این مرکز برای جذب نخبگان دانش آموزی و دانشجویی در زمینه رباتیک خبر داد و گفت: زیرساخت‌های مناسب برای توسعه فعالیت این رشته‌ها وجود داشته و فراخوان لازم در این بخش صادر شده است.

حسن‌علی زاده خاطر نشان کرد: مرکز رشد شهید سهراب بخشی در راستای توسعه فعالیت نخبگانی تاکنون دوره‌های متعدد آموزشی را در این مرکز در طول سال برگزار می‌کند.

این مسئول در ادکامه خاطر نشان کرد: در بسیاری از موارد مرکز، نیازمندی‌های نخبگان به تجهیزات را نیز تامین کرده  حاضر به انعقاد قرار داد برای اجرای پروژه‌های علمی و سازمانی است.

وی در پایان گفت با توجه به محدودیت ظرفیت این دوره ویژه نخبگان و نفرات برتر برگزار می‌شود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل