نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

راه اندازی ۱۸۰ کارگاه اشتغال در شیراز

جانشین فرماندهی سپاه فجر‌ گفت: به همت بسیجیان، ۱۸۰ کارگاه اشتغال در شیراز راه اندازی شده است.

به گزارش سینا پرس فارس، آیین تجلیل از جهادگران فاطمی در ناحیه مقاومت بسیج بقیه‌الله(عج) شیراز امروز، ۶ دی با حضور هاشم جمالی، جانشین فرماندهی سپاه فجر در شیراز برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در این مراسم با پاسداشت نام و یاد سردار شهید سید رضی موسوی، گفت: این شهید عزیز و والامقام یکی از مصادیق انقلابی‌گری و ولایتمداری است که عمر خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی و جهاد و مقابله با استکبار جهانی صرف کرد.

وی با تجلیل از اعضای گروه های جهادی بسیج و خطاب به جهادگران فاطمی، گفت: حضور فعال شما جوانان و نوجوانان در عرصه خدمت رسانی به اقشار محروم نشان‌دهنده سرزندگی و جاری بودن روحیه و تفکر انقلابی و بسیجی در جامعه امروز است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر خاطرنشان کرد: فعالیت ها و اقدامات گروه های جهادی بسیج و جهادگران فاطمی مصداق خدمت خالصانه و ایثارگرانه و عرصه ای برای کسب تجربه و خودسازی معنوی نسل آینده ساز کشور است.

وی با اشاره به سیره اخلاقی و رفتاری حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام)، گفت: چنین فرزند شایسته ای در دامان حضرت ام البنین (سلام ا… علیها) تربیت شده و پرورش یافته و بدون شک شخصیت حضرت ام البنین (س) یکی از الگوهای برتر برای مادران مومن است.

جمالی با بیان اینکه ۱۸۰ کارگاه اشتغال در شیراز راه اندازی شده است، گفت: امروز در هر عرصه ای که نیاز کشور است و در پروژه های عام المنفعه شاهد حضور جهادگران بسیجی و خدمت به مردم هستیم.

جانشین فرماندهی سپاه فجر افزود: اهدای بیش از ۹۰ هزار بسته معیشتی، ۳ هزار بسته فرهنگی و ۲۵۰ سری جهیزیه به اقشار محروم، مرمت و تعمیر ۵۳ خانه، اجرای ۲۰ پروژه عام المنفعه و حضور فعال در عرصه اشتغالزایی تنها بخشی از اقدامات جهادگران فاطمی در ناحیه مقاومت بسیج حضرت بقیه ا… (عج) شیراز بوده است.

خروج از نسخه موبایل