شست و شوی لباس مسافران را راحت کرده است

به گزارش زو تک؛ در این مواقع شما دو گزینه بیشتر ندارید: یا باید لباس های زیادی در چمدان هایتان بگذارید که حمل آن برایتان سخت خواهد بود و یا باید هربار که به سفر می روید پرداخت مبلغ هنگفتی به منظور خدمات خشکشویی لباس هایتان متحمل شوید. گاهی اوقات هیچ خشکشویی در محل اقامت شما استقرار ندارد آن وقت شما با یک فاجعه مواجه خواهید بود که باید بوی بد لباس هایتان را تحمل کنید و آن ها را با همان لکه های کثیفشان بپوشید.

واشر قابل حمل و انتقال Nival مشکل شما را حل کرده است. این دستگاه کوچک به اندازه کف دست می تواند در سطل، سینک و ماشین لباس شویی جا بگیرد.Nival مانند ماوس کامپیوتر بوده و برای اتصال و عملکرد یک پورت USB دارد. این دستگاه با ابعاد کوچک قادر به ۵۰ درصد صرفه جویی در آب، انرژی و هزینه است. و به گفته سازندگان Nival، این دستگاه ۳۰ تا ۴۰ دقیقه زمان می برد تا شستن لباس هایتان را تمام کند.

یک ترانسفورماتور (مبدل) در بدنه دستگاه Nival جا گرفته که به نرخ دست شویی (البسه) امواج فشار بالا ایجاد کرده و سپس با تحریک مواد شوینده محلول در آب حباب تولید می کند. حباب های پاک کننده به الیاف کثیف، حاوی روغن و گرد و خاک نفوذ کرده و آن ها را تمیز می کند. دستگاه Nival از یک تقویت کننده لرزشی به منظور شبیه ساز دست شویی بهره برده است که استفاده از آن در ماشین لباس شویی های بزرگ چندان دقیق و موثر نیست. زیرا که موجب آسیب رساندن به بافت ظریف لباستان می گردد.

شستن لباس ها با دست علاوه بر زمان بری برای شما و دست هایتان به خصوص وقتی که در تعطیلات به سر می برید یک کابوس است. بنابراین، با Nival بیشتر قادر به زمان بندی تعطیلاتتان خواهید بود. قیمت این دستگاه ۷۹ دلار آمریکا است. و Nival حاوی ۱۰ قرص جوشان پاک کننده به همراه یک سال گارانتی می باشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا