نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اپل عینک هوشمند می‌سازد

 گوگل که در این پروژه شکست خورد و برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه نتوانست نظر موافق مشتریان را کسب کند. شاید یکی از مهم‌ترین دلایل این امر هزینه بالای 1500 دلاری آن باشد.ولی به‌نظر می‌رسد که اپل قصد دارد شانس خود برای تولید عینک‌های هوشمند را امتحان کند. این عینک‌های هوشمند به‌صورت وایرلس به آیفون کاربر متصل می شوند. از این نظر؛ این روش مشابه لینک شدن اپل واچ به یک گوشی iOS است. علاوه بر نمایش تصاویر ذخیره شده در آیفون، این عینک‌های هوشمند می‌توانند از واقعیت افزوده نیز بهره بگیرند.

البته فعلا خیلی زود است که انتظار ورود عینک‌های هوشمند اپل در بازار را دابشبته باشیم. به‌گفته بلومبرگ، اپل برخی از قطعات و اجزای داخلی مورد نیاز برای تست این دستگاه‌ها را سفارش داده اما این موضوع نشان دهنده آن نخواهد بود که تولید انبوه این محصولات نزدیک است. یکی از مقامات آگاه در این زمینه می‌گوید که عینک هوشمند اپل سال 2018 میلادی وارد بازار می‌شود.

شرکت اپل و به‌خصوص مدیرعامل آن تیم کوک در زمینه خبرهای مربوط به فناوری‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در تابستانی که گذشت خبرساز و فعال بود.

 شرکت اپل از عدم موفقیت گوگل آگاه است و نمی‌خواهد همان اشتباه را دوباره تکرار کند.به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از کوارتز،تیم کوک در این زمینه می‌گوید: راه‌اندازی واقعیت افزوده مدتی طول خواهد کشید چرا که چالش‌های زیادی در این مسیر وجود دارد. اما به‌زودی شاهد پیشرفت‌های شگفت انیگرتکنولوژیک سختی در این مسیر وجود دارد اما این عرصه به شکل شگفت انگیزی رقم خواهد خورد و زمانی می‌رشد که پیش خودمان فکر می‌کنیم که نمی‌توان بدون آن زندگی کرد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل