نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

سرقت چندمیلیون دلاری هکرها از شرکت بازی‌ساز EA

 بعد از پیگیری‌های بازرسان چهار نفر به اتهام شرکت در این اقدام بازداشت شده و برای انجام تحقیقات بیشتر به دادگاه فرستاده شدند.این گروه از سال 2013 تا 2015 اقدام به اعمال خلافکارانه خود کردند و گفته می‌شود سودی که از این طریق به‌دست آورده‌اند چیزی حدود 15 تا 18 میلیون دلار است.

مأموران اف‌بی‌آی در ادامه تحقیقات خود میلیون‌ها دلار پول نقد و چندین ماشین لوکس و گران‌قیمت از جمله یک خودروی لامبورگینی را ثبت و ضبط کرده‌اند. علاوه بر این موارد؛ یک حساب بانکی نیز کشف شده که گفته می‌شود به یکی از اعضای این گروه تعلق دارد.

آن‌ها برای رسیدن به اهداف خود؛ از یک نرم‌افزار خاص استفاده کردند. این نرم‌افزار سرور‌های EA را به‌شکلی فریب می‌داد که آن‌ها برای بازی‌هایی که انجام نشده بودند پول پرداخت می‌کردند. این گروه در نهایت؛ سکه‌های مجازی را در دنیای واقعی به فروش می‌رساندند.به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فوربس،اف‌بی‌آی برای کشف این مسئله از آستین آلکالا که عضو گروهی بزرگتر از هکرهای زیرزمینی ایکس‌باکس بوده استفاده کرد. این شخص پیش از این به این گروه برای دست‌ یافتن به کیت توسعه ایکس‌باکس360  و نرم افزار مورد نیاز برای هک آن کمک کرده بود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل