نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

جزو 10 مرکز اول کشور در زمینه درمان ناباروری هستیم

 در این بازدید معاون پژوهشی جهاددانشگاهی واحد استان قم با تشریح فعالیت‎های جهاددانشگاهی در استان و دستاوردهای اخیر پژوهشگران به بیان نوآوری‎های جدید مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم در عرصه علم و پژوهش پرداخت.

دکتر سید رضا طباطبایی با اشاره به فعالیت‎های علمی و تحقیقاتی این نهاد انقلابی در زمینه سلول‎های بنیادی و ابداعات جدید این واحد افزود: بیش از 20 درصد زوج‎ها در کشور، نابارور هستند و حل نشدن این مشکل در کشور می‎تواند آسیب‎های متعددی را به کشور وارد سازد.

وی با بیان اینکه مرکز درمان ناباروری قم از سال 87 ایجاد شده است و سالیانه 35 هزار مراجعه به این مجموعه می‌شود که 40 درصد از مراجعه کنندگان از خارج از استان قم هستند، افزود: امروز این مرکز جزو 10 مرکز اول کشور در زمینه درمان ناباروری است که میزان موفقیت درمان آن از نرم جهانی نیز بیشتر است.

به گزارذش ایسنا،در ادامه این بازدید ورونیکا سوبوت کوا استاد و محقق دانشگاه بومه میای غربی جمهوری چک با موضوع تحقیقی در زمینه علوم باروری و ناباروری، از بخش‎های تله مدیسین (پزشکی از راه دور)، آزمایشگاه سلول‎های بنیادی، اتاق عمل و دیگر بخش های این مرکز درمانی بازدید کرد و با نحوه فعالیت و عملکرد سیستم‎های آن آشنا شد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل