پخت و پز آسان در سفر با اجاق قابل حمل

امروزه به علت وجود وسایل حمل و نقل بیشتر و در دسترس بودن آنها افراد بیشتری نسبت به  گذشته در حال جا به جایی و عبور و مرور بین نقاط مختلف هستند .همین امر موجب شده تا سادگی حمل این اجاق از نکات مد نظر طراحان آن باشد. در ساخت این اجاق  از قابلیت حمل و تا شوندگی چادر ها و صندلی های قابل حمل  الهام گرفته شده و به جای استفاده از بدنه فلزی صلب که در بیشتر اجاق ها دیده می شود از پارچه فایبر گلسی که سطح آن  با مواد سیلیکونی پوشش داده می شود و قابلیت تحمل  دمایی در حدود 648 درجه سانتی گراد (1200 درجه فارنهایت ) را دارد استفاده شده است.  

این پارچه بعد از باز شدن به یک چهار پایه متصل می شود و به راحتی روی زمین قرار می گیرد. جهت حمل هر چه راحتر این گریل تاشو ،کیفی تعبیه شده که گنجایش تمام وسایل مورد نیاز آن را دارد.

طبق گفته طراحان , این پارچه دو برابر سریعتر از فلزات مورد استفاده در گریل های قدیمی خنک می شود که همین امر باعث افزایش سرعت خنک شدن اجاق برای حمل آن به منزل می شود بعلاوه این پارچه همانند نوعی عایق عمل کرده و دمای بیرونی آن بسیار پایین تر از دمای درونی اش است و در نتیجه باعث کاهش خطر سوختگی می شود.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا