بهترین فن بازار معرفی می شود

اکبر قنبرپور در گفتگو با مهر،  اظهار داشت: هفتمین نشست سراسری فن بازار های منطقه ای در تاریخ هجدهم و نوزدهم آبان ماه در استان خراسان رضوی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان ۱۶ فن بازار منطقه ای در این نشست حضور خواهند داشت، افزود: ارائه تجربیات موفق فن بازار منطقه ای، ارائه آخرین نتایج عملکرد فن بازارها، تشریح مکانیزم ها و دستورالعمل های جدید به تصویب رسیده در فن بازار ها از محورهای این نشست هستند.

وی افزود: همچنین پیش بینی شده که گزارشی از فن بازارها در این نشست ارائه شود؛ از سوی دیگر پنل تخصصی در خصوص فن بازار منطقه ای و کارگزاران روی ایده های فناورانه ارائه می شود.

وی گفت: در این نشست، کریدور صادرات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کارگروه تشخیص صلاحیت  شرکت های دانش بنیان، نمایندگان ۱۶ فن بازار منطقه ای، سازمان صنایع  کوچک، شرکت های خدمات دهنده تجاری سازی به شرکت های دانش بنیان، نمایندگان پارک فناوری پردیس، فن بازار ملی از جهاددانشگاهی حضور دارند.

به گفته وی، نتایج ۶ ماهه عملکرد فن بازار منطقه ای از سوی نمایندگان آنها ارائه می شود؛ همچنین در این برنامه فن بازار برتر معرفی خواهد شد. وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نشست، تشریح تجربیات موفق فن بازارهاست، گفت: این نشست برای برطرف کردن موانع بر سر حمایت از ایده ها برای ورود به بازار فناوری برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا