نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

مقام آوران روبوکاپ از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان بهره مند می شوند

 دکتر سعید سهراب پور در حاشیه برگزاری دهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مقام آوران به موجب آیین نامه جدید می توان از حمایت های بنیاد ملی نخبگان بهره مند شوند.

وی افزود: در آیین نامه قدیمی تنها مقام آوران چهار جشنواره مشخص از جمله رازی، شیخ بهایی، فارابی و خوارزمی می توانستند از این حمایت ها، بهره مند شوند اما براساس آیین نامه جدید جشنواره هایی که مورد تایید نهادهای بین المللی قرار می گیرند، می توانند از تسهیلات و حمایت های بنیاد ملی نخبگان بهره مند شوند.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در خصوص نحوه حمایت ها خاطرنشان کرد: از این پس باید دانشگاه ها نحوه حمایت از مقام آوران را تعیین کنند؛ برای مثال به دانشگاه آزاد اسلامی تعدادی سهمیه ارایه می کنیم و از آن ها می خواهیم که از مقام آوران حمایت کنند.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان خاطرنشان کرد: حمایت ها شامل حمایت های مالی و تحقیقاتی و شرکت در کنفرانس خواهد بود.وی در خصوص تسهیلات ارایه شده به حمایت شوندگان گفت: تسهیلات جوایز دانشجویی، حمایت تحقیقاتی و شرکت در کنفرانس های بین المللی خواهد بود.
دهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران با رقابت 345 تیم ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی تهران برپاست. این مسابقات تا جمعه ادامه دارد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل