نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

همکاری شهرک علمی‌وتحقیقاتی اصفهان و خانه ریاضیات گسترش می‌یابد

به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، اعضای هیات رئیسه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از خانه ریاضیات اصفهان بازدید کرده و با فعالیت‌های این مجموعه آشنا شدند.

در این بازدید اعضای هیات رئیسه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از انجمن موج نور که به همت خانه ریاضیات اصفهان راه‌اندازی شده، بازدید کردند و با فعالیت‌های انجمن در خصوص ایجاد کارآفرینی برای نابینایان با آموزش نحوه استفاده از رایانه‌های معمولی و تولید محتوای آموزشی آشنا شدند.

در ادامه فروزان خردپژوه، مدیر خانه ریاضیات اصفهان گزارشی از فعالیت‌های خانه ریاضیات در بخش‌های تحول در روش‌های یاددهی و یادگیری در میان دانش‌آموزان، دانشجویان و معلمان و همچنین همکاری و ارتباط با نهادهای علمی ملی و بین‌المللی ارائه کرد.

همچنین راهکارهای همکاری مشترک بین شهرک علمی‌وتحقیقاتی اصفهان و خانه ریاضیات اصفهان در حوزه‌های مختلف بویژه کمک به شکل‌گیری کسب و کارهای دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت‌های متقابل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، خانه ریاضیات اصفهان، نخستین خانه ریاضیات ایران و جهان است که به دنبال تشکیل ستاد ملی سال جهانی ریاضیات و با کمک شهرداری اصفهان در سال ۱۳۷۷ آغاز به کار کرده است. آماده‌سازی نوجوانان و جوانان استان اصفهان برای تحقق برنامه‌های فرهنگی آموزشی و ارتقای کیفیت آموزش ریاضی و بهبود روش‌ها و انجام پژوهش‌های علمی-کاربردی جهت ارتقای دانش ریاضی از مهمترین اهداف خانه ریاضیات اصفهان است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل