نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

دستاوردهای جهاد دانشگاهی منشاء امید در جامعه است

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی بر لزوم امیدآفرینی در جامعه تاکید و تصریح کرد: دستاوردهای جهاد دانشگاهی به ویژه اقدامات مرکز درمان ناباروری رویان و وجود شخصیت‌های برجسته‌ای همچون دکتر آشتیانی که خود نمونه‌ی بارز امید در جامعه است باید به جامعه منتقل شود.

حسن فارسی بر لزوم امیدآفرینی در جامعه تاکید و تصریح کرد: دستاوردهای جهاد دانشگاهی به ویژه اقدامات مرکز درمان ناباروری رویان و وجود شخصیت‌های برجسته‌ای دکتر حسن فارسی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی در گردهمایی رؤسای واحدهای سازمانی که امروز ۲۲ آذرماه در دانشگاه قم برگزار شد، ضمن عرض تسلست ایام شعادت حضرت زهرا و تشکر از میزبانی مجموعه جهاد دانشگاهی قم اظهار کرد:  نقش آفرینی جهاد دانشگاهی در زمینه سازی مشارکت  حداکثری در انتخابات حائز اهمیت است و می‌توان گفت هر انتخابات ایران اسلامی شب قدری در نظام اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به بزرگداشت هفدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، خاطرنشان کرد: باید به لزوم استفاده از سرمایه‌های ملی جهاد دانشگاهی در زمینه‌های علمی اهتمام ورزید.

فارسی ضمن تقدیر از مقاومت مردم غزه در جریان طوفان‌الاقصی برای مردم مسلمان غزه‌آرزوی پیروزی کرد.

وی در ادامه بیان کرد: هم‌افزایی و اشتراک‌گذاری اطلاعات مدیران در شبکه ملی جهاد دانشگاهی در خصوص ارائه راهبرد در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پشتیبانی در راستای تهیه برنامه تحول جهاد دانشگاهی بسیار تاثیر گذار است.

فارسی اظهار کرد: این گردهمایی مدیران جهاد دانشگاهی در واقع از روی مد نیست بلکه عرصه‌ای برای تهیه سند تحول و چشم‌انداز آینده این نهاد انقلابی است که این مهم در گرو درگیر شدن تمام اجزای جهاد دانشگاهی است.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی بر لزوم امیدآفرینی در جامعه تاکید و تصریح کرد: دستاوردهای جهاد دانشگاهی به ویژه اقدامات مرکز درمان ناباروری رویان و وجود شخصیت‌های برجسته‌ای همچون دکتر آشتیانی که خود نمونه‌ی بارز امید در جامعه است باید به جامعه منتقل شود.خود نمونه‌ی بارز امید در جامعه است باید به جامعه منتقل شود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل