نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برگزاری نخستین رویداد نوآوری‌های حقوقی و قضایی

پردیس نوآوری حقوقی و قضایی با هدف بهبود فرایندهای حقوقی با همکاری مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه، نخستین رویداد از سلسله رویدادهای نوآوری‌های حقوقی و قضایی را 21 آذرماه جاری با محوریت خدمات غیرحضوری قضایی، برگزار می‌کند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و‌ اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، این رویداد که نخستین دوره آن، 21 آذرماه از ساعت 13 تا 16 برگزار می‌شود یک پل ارتباطی میان قوه قضاییه و نخبگان حوزه حقوق و فناوران جهت تبادل ایده ها و راهکارها در زمینه های مختلف قضایی و حقوقی است.

مهمانان رویداد نخست، حسین میرزاپور، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعاتمشاور رئیس مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه و حسن روحانی نیا، مدیر عامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی هستند.

مکان برگزاری رویداد، پردیس نوآوری حقوقی و قضایی واقع در میدان ونک، خیابان ملاصدرا ، تقاطع اتوبان کردستان، ساختمان فرهاد است. 

سلسله رویداد نوآوری‌های حقوقی و قضایی در نظر دارد با شناسایی چالش ها و فرصت های مطرح در حوزه لگال تک، فرصتی برای تبادل تجارب و دیدگاه های متخصصان حقوقی و فناوران فراهم کند.

عناوین حوزه‌های مدنظر رویداد شامل خدمات غیرحضوری قضایی، تحلیل آراء قضایی، دادگاه مجازی، پرونده و بایگانی الکترونیکی، حبس الکترونیکی، جمع آوری ادله الکترونیکی، اتاق مزایده الکترونیکی و ارزشگذاری هوشمند اموال است.

این رویداد در نظر دارد با ایجاد فرصتی برای ارتباط مستقیم وکلای حقوقی، قضات و مسئولان مرتبط با فناوران، چالش ها و فرصت های حوزه لگال تک را بررسی کرده و از ایده ها و پروژه‌های نوآورانه در این حوزه حمایت کند.

بررسی دقیق تر نقاط تلاقی حوزه حقوق و فناوری، امکان آشنایی با فرصت های فناورانه این حوزه، استفاده از ظرفیت اساتید و متخصصان برجسته، فرصتی برای ارتباط مستقیم و شبکه سازی افراد، تیم ها و شرکت های موفق در حوزه لگال تک از جمله اهداف برگزاری این سلسله رویداد است.

متقاضیان می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود را در سایت پردیس نوآوری حقوقی و قضایی به نشانی https://noavarihoghooghi.ir بارگزاری کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل