نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

گزارش تصویری از نمایشگاه بین المللی خودروی ووهان 2016

نمایشگاه بین المللی خودرو ووهان در کشور چین Wuhan Motor Show 2016 به میزبانی شهر ووهان مرکز استان هوبی در حال برگزاری است . شهر ووهان  به عنوان یکی از شهرهای مهم کشور چین در حوزه صنعت خودروسازی شناخته می شود.

این نمایشگاه از روز دوازدهم اکتبر ( برابر با بیست و یکم مهر ماه ) آغاز به کار کرده و در آن شرکت های بزرگ پیشرو در صنعت خودرو سازی از سراسر جهان مشارکت داشته و جدیدترین محصولات روز خود را به بازدیدکنندگان معرفی می کنند .

این نمایشگاه از روز دوازدهم اکتبر ( برابر با بیست و یکم مهر ماه ) آغاز به کار کرده و در آن شرکت های بزرگ پیشرو در صنعت خودرو سازی از سراسر جهان مشارکت داشته و جدیدترین محصولات روز خود را به بازدیدکنندگان معرفی می کنند . در این نمایشگاه انواع مختلف خودرو از جمله خودروهای سواری ، باری ؛ نظامی و خودروهای ویژه مسابقات سرعت معرفی شده اند .

در بخشی از این نمایشگاه ، شرکت های سازنده اتوموبیل اقدام به معرفی بخش های مجزای خودرو ها به صورت تفکیک شده پرداخته اند تا بازدیدکنندگان درک و تصور دقیق تری از نحوه عملکرد قطعات مختلف یک خودرو داشته باشند .

بر اساس گزارش های منتشر شده در این رابطه، بیش از 300 غرفه مختلف در نمایشگاه ووهان در حال فعالیت بوده و بیش از 80 برند مختلف خودروهای مشهور جهان در این نمایشگاه به معرفی محصولات جدید خود پرداخته اند. برخی از شرکت های خودروساز مانند پژو در این نمایشگاه، علاوه بر معرفی نمونه های جدید خودروهای خود، نمونه های مفهومی از خودروهای آینده را نیز رو نمائی کرده اند.

منبع: xinhuanet

ترجمه: فاطمه کردی

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل