نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

رئیس سازمان جهانی گردشگری به ایران می آید

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: زوراب پولولیکاشویلی رئیس سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) برای حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران به ایران سفر خواهد کرد.

سیدمصطفی فاطمی مدیرکل توسعه گردشگری داخلی در این نشست با اشاره به اینکه «گردشگری موضوعی» در بسیاری استان‌ها فعال شده است، گفت: از ۱۰۴۵ رویداد اعلام شده ۵۲۵ رویداد در سامانه رویدادها ثبت شده است و استان گیلان با ۴۶ رویداد در صدر قرار دارد.

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی به حضور زوراب پولولیکاشویلی رئیس سازمان جهانی گردشگری(UNWTO) در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران اشاره کرد و توضیح داد: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران با شعار گردشگری سبز و رویکرد استان‌محورو برپایی غرفه‌ها با مضمون و مفهوم مشخص برگزار می شود، غرفه‌ها همانند سال گذشته با رویکرد استان محور و منطقه محور در پنج محور گردشگری کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت.

هفدهمین نماییشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲( ۱۲ تا ۱۵ فوریه ۲۰۲۴) در محل دائمی نمایگشاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

خروج از نسخه موبایل