نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

رونمایی از خودرویی لوکس با مجموعه ای از فناوری های برتر

شرکت خودروسازی کادیلاک که اکنون زیرمجموعه جنرال موتورز آمریکاست با طراحی و تولید CT6 نشان داده که بار دیگر قصد دارد در بازار خودروهای لوکس و گران قیمت یک ستاره باشد.

پلت فورم آلومینیومی Omega این خودرو حرف اصلی را در این محصول جدید می زند به طوریکه کادیلاک عنوان کرده که CT6 پرچمدار جدید این شرکت محسوب می شود که حتی از BMW 5 Series که خودرویی لوکس و مجلل به شمار می آید سبک تر است. با این حال می توان آن را با 7 Series این برند خودروساز مقایسه کرد که از حیث فضای داخلی و ابعاد قابل رقابت است.

کادیلاک برای این خودروی جدید از سه موتور مختلف در سه نسخه متفاوت استفاده کرده است. این مدل های مختلف از موتور توربوی چهار سیلندر که 265 اسب بخار قدرت دارد تا موتور شش سیلندر 3 لیتری دوقلوی توربو که 400 اسب بخار قدرت دارد خودنمایی می کنند.

کادیلاک برای اینکه بتواند با خودروسازهای پیشروی آلمانی که در ساخت خودروهای لوکس و غولپیکر تبحر دارند رقابت کند از مجموعه گسترده و متنوعی از فناوری های نوین در خودروی جدید خود استفاده کرده است، از آن جمله سیستم دید در شب و دوربین عقب که دید راننده را در این قسمت افزایش می دهد.

در CT6 از سیستم صوتی پیشرفته Bose Panaray استفاده شده که بر این اساس 34 بلندگو در قسمتهای مختلف داخل آن نصب شده است. نتیجه این نوآوری چیزی شبیه یک سالن فوق مدرن و تمام عیار شبیه پیشرفته ترین سینماهای جهان است.

قیمت و تاریخ دقیق فروش این خودرو هنوز از سوی کادیلاک اعلام نشده است.

منبع
No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل