نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

جهاد دانشگاهی از شرکت‌های صنایع فرهنگی حمایت می‌کند

دکتر حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاد دانشگاهی کشور در مراسم گشایش نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش بنیان همکار پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی کشور اعلام کرد: در تلاش برای راه‌اندازی یک دهکده فناوری در حوزه اقتصاد خلاق هستیم و تلاش می‌کنیم  تا تعداد بیشتری شرکت در حوزه فرهنگی جذب کنیم.

به گزارش سیناپرس، او با اشاره به فعالیت‌های پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، افزود: در تلاش هستیم تا آن را تبدیل به دهکده فناوری‌ کنیم تا تیم‌ها و شرکت‌های بیشتری در آن جذب شود.

رئیس جهاددانشگاهی، با اشاره به جذب ۱۵۰ شرکت در پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، یادآور شد: در حال حاضر حدود ۵۰۰ تیم درخواست استقرار در این پارک را دارند.

مسلمی نائینی در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی این نهاد بیان کرد: چیزی که امروز از آن رنج می‌بریم رکود صنایع هنری و خلاق در کشور است. لازم است با اهتمام خاصی نسبت به حوزه صنایع‌دستی و فرهنگی و خلاق بپردازیم.

وی بابیان اینکه جهاددانشگاهی همیشه در حوزه‌های خلاقانه و فرهنگی پیشرو بوده و وظیفه اصلی خود را انجام کارهای بر زمین‌مانده دانسته، تصریح کرد: اهمیت بخشیدن به حوزه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی یکی از ضروریات در کشور است که باید به‌طور ویژه به آن پرداخته شود، چراکه با این اقدام می‌توانیم به صدور فرهنگ کشورمان کمک کنیم.

رییس جهاددانشگاهی با اشاره به جذب ۱۵۰ شرکت فناور در پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، یادآور شد: در حال حاضر حدود ۵۰۰ تیم درخواست استقرار در این پارک را دارند که در قالب دهکده علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی آن را پوشش خواهیم داد.

خروج از نسخه موبایل