نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

همایش اخلاق دیجیتال و فضای مجازی برگزار می شود

نشست خبری نخستین کنفرانس بین المللی اخلاق دیجیتال و فضای مجازی امروز سه شنبه ۱۷ آبان ماه در ساعت ۱۰ دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سیناپرس نظر به اهمیت توسعه اخلاق ورزی در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت دانش اخلاق حرفه‌ای در کاهش چالش‌های جامعه بهره‌وران از تولیدات دیجیتال، دانشگاه تهران نخستین ” همایش اخلاق دیجیتال و فضای مجازی را به میزبانی دانشکده الهیات و معارف اسلامی و در چهار محور: ۱) تبیین شناختی و مبانی اخلاق دیجیتال؛ ۲) نیازمندی‌های فردی و اجتماعی به اخلاق دیجیتال؛ ۳) اخلاق دیجیتال و حمایت از نهاد خانواده؛ ۴) اخلاق دیجیتال و آسیب‌های فضای مجازی؛ ۵) اخلاق دیجیتال و هوش مصنوعی در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ برگزار کند.

با توجه به میان رشته‌ای بودن موضوع همایش از تمامی متخصصان داخلی و خارجی مرتبط با علوم فنی مهندسی، علوم پزشکی، علوم انسانی و اندیشمندان حوزوی دعوت می‌شود با ارسال مقاله به یکی از زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی، همچنین شرکت در همایش بر غنای علمی آن بیافزایند.

همچنین نشست خبری نخستین کنفرانس بین المللی اخلاق دیجیتال و فضای مجازی امروز سه شنبه ۱۷ آبان ماه در ساعت ۱۰ دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نشانی تارنمای همایش: http://digethconf.ut.ac.ir

نشانی رایانامه همایش: digeth.conf@ut.ac.ir

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل