یزد؛ میزبان کنفرانس ملی نوآوری و فناوری

رئیس پارک علم و فناوری استان یزد گفت: سومین کنفرانس ملی «انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری وسازمان‌های نوآوری ایران» در روزهای 17 و 18 آبانماه به میزبانی دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

 سید حبیب الله میرغفوری صبح امروز در نشست خبری سومین کنفرانس ملی «انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری وسازمان‌های نوآوری ایران»، اظهار کرد: این رویداد با مشارکت زیست فناوری ایران برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که توسعه نوآوری منطقه‌ای، نقش دولت، دانشگاه، بخش خصوصی و جامعه محور اصلی این رویداد ملی در استان یزداست، گفت: سومین کنفرانس ملی نوآوری و فناوری دارای ۱۱ محور جزئی است.

رئیس پارک علم و فناوری استان یزد، ارائه آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی در حوزه زیست بوم نوآوری و فناوری کشور را مهمترین هدف این رویداد دانست و گفت: تبادل تجارت از دیگر رویکردهای جدی این رویداد ملی است.

میرغفوری با بیان این‌که در اردیبهشت ماه فراخوان این رویداد منتشر شده است، تصریح کرد: پس از ارزیابی توسط کمیته داوری ۶۱ مقاله پذیرفته شده که از این تعداد ۴۴ مقاله به صورت حضوری و ۱۷ مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.

وی با بیان این‌که بیش از ۵۰۰ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان یزد فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: این رویداد قرار است طی ۱۲ پنل تخصصی در دو روز ۱۷ و ۱۸ آبانماه در دانشگاه یزد برگزار شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان یزد سخنرانی ۱۶ استاد برجسته حوزه نوآوری و فناوری را از جمله مزیت‌های این رویداد ملی دانست و گفت: سخنرانان مطالب خود را در زمان افتتاحیه و پنل های تخصصی ارائه خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا