نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

کسب رتبه نخست در جشنواره حرکت توسط دانشگاه پیام نور

حسینعلی قجری 11 مهر ماه در آیین اختتامیه جشنواره استانی رویش و جشنواره حرکت ویژه دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور استان با اشاره به اینکه در سال تحصیلی گذشته دانشجویان دانشگاه پیام نور استان رتبه‌های برتری در جشنواره‌های کشوری کسب کردند، گفت: دانشگاه پیام نور استان در فعالیت‌های فرهنگی رتبه نخست را در کشور کسب کرد که این مایه مباهات است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان از کسب چهار رتبه ملی در سال گذشته توسط دانشجویان این دانشگاه خبر داد و افزود: از مجموع 28 اثر که در بخش رقابتی به دبیرخانه جشنواره استانی حرکت ارسال شد 14 اثر برگزیده و به دبیرخانه جشنواره حرکت در تهران ارسال شدند که از این تعداد دانشجویان دانشگاه پیام نور استان حائز 9 رتبه برتر شدند.

قجری با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور استان در جشنواره ملی حرکت رتبه نخست را کسب کرد، اظهار کرد: تولیدات علمی پژوهشی، کارآفرینی است و می‌تواند به صنعت جامعه و اشتغال آفرینی کمک کند.

به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه پیام نور استان دانشجویان برتر این جشنواره‌ها را الگویی برای سایر دانشجویان دانست و گفت: از مدیرانی که با حمایت از دانشجویان سبب احراز این رتبه‌ها شدند، تشکر می‌کنم.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل