نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ویژه برنامه هفته جهانی فضا در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران

امیرحسین چیذری با بیان این خبر گفت: هفته جهانی فضا از سوی سازمان ملل در روزهای 4 تا 10 اکتبر برابر با 13 تا 19 مهر اعلام و همه ساله در این روزها برگزار می گردد.وی افزود: به همین مناسبت مرکز علوم و ستاره شناسی تهران همچون سال های گذشته با هدف ترویج دانش فضایی در میان شهروندان و آشنایی با دستاوردهای فضایی کشور، ویژه برنامه ای را به مناسبت هفته جهانی هوافضا، برگزار می کند.

مدیر مرکز علوم عنوان کرد: این برنامه روز چهارشنبه 14مهر ماه سال جاری از ساعت 16 الی20 در تالار کهکشان مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار می شود.
چیذری تصریح کرد: با توجه به اینکه شعار هفته جهانی فضا در سال 2016' سنجش از دور، توانمند سازی آینده' اعلام شده است، یکی از موضوعات سخنرانی برنامه به شعار ذکوراختصاص دارد و یک کارشناس سازمان فضایی ایران سخنرانی با موضوع«سنجش از دور و اکتشافات فضایی» برای علاقه مندان ارائه می دهد.
وی اظهار کرد: همچنین مهندس احمد دالکی پدر نجوم آماتوری ایران و بنیانگذار مرکز علوم و ستاره شناسی تهران سخنرانیِ با موضوع«آخرین سفرهای مریخی» ارائه می دهد.
مدیر مرکز علوم افزود: رصدآسمان شب، برگزاری مسابقه و اهداء جوایز به نفرات برتر از دیگربرنامه های این همایش علمی است.
چیذری ادامه داد: این برنامه در سطح عمومی برگزار می شود و امید است با حضور موثر شهروندان، مرکز علوم و ستاره شناسی تهران بتواند مخاطبین خود را با ویژگی های فناوری فضایی بیش از پیش آشنا نماید وگام مهمی در این راستا در میان دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم بردارد.
علاقه مندان می توانند جهت حضور در این برنامه به نشانی میدان قدس- خیابان دزاشیب-خیابان عمار-کوی شهید صالحی(عرفات) مرکز علوم و ستاره شناسی تهران مراجعه نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز علوم http://sactehran.ir مراجعه و یا با شماره تلفنهای 22293280و22292246 (داخلی102) تماس بگیرند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل