نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تفاهم برای حفظ نخبگان با امضای یک سند

ایجاد فرصت های مناسب شغلی برای نخبگان و دانش آموختگان دانشگاه ها، محور اصلی تفاهم‌نامه پارک علم و فناوری خراسان رضوی و بسیج دانشجویی خراسان رضوی است که به امضای رئیس پارک علم و فناوری و مسئول بسیج دانشجویی استان رسید.

بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که به امضای دکتر مسعود میرزایی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خرلسان رضوی و رسول نوروزی مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی رسید، دو طرف با هدف تلاش در جهت توسعه فرهنگ فناوری و نوآوری در میان دانشجویان، همکاری خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، تلاش در جهت توسعه فرهنگ فناوری و نوآوری در میان دانشجویان، همکاری در زمینه برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت، حمایت از دانشجویان در راستای خلق خدمات و محصولات دانش بنیان و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب افزایش می‌یابد.همچنین برگزاری ارائه خدمات آموزشی و مشاوره به دانشجویان بسیجی و حمایت از طرح‌های دانشجویی و همکاری در برگزاری رویدادها، کارگاه‌ها و نشست‌های مشترک از دیگر مفاد این تفاهم نامه می‌باشد.

در جریان این تفاهم‌نامه طی احکامی جداگانه دکتر علی اسماعیلی و محمدجواد هاشمیان به عنوان مشاوران رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی در امور جوانان و دانشجویان منصوب شدند.

خروج از نسخه موبایل