شارپ به احتمال زیاد نمایشگرهای آیفون ۲۰۱۷ را تولید می کند

یکی از شایعات مربوط به آیفون سال آینده از مجهز شدن این گوشی به نمایشگر اولد خبر می دادند و اکنون به نظر می‌رسد که شارپ یکی از اصلی‌ترین تامین کنندگان نمایشگرهای سال آینده اپل خواهد بود.

مطابق با گزارشی که در وب سایت بلومبرگ منتشر شده است، اپل و شارپ در حال مذاکره هستند تا شارپ پنل های اولد آیفون سال 2017 اپل را تولید کند. در هر حال در این گزارش به این موضوع اشاره نشده است که شارپ تنها تامین کننده اپل خواهد بود یا نه.

اپل اغلب اوقات در صورت امکان با بیش از یک تامین کننده همکاری می کند، به این ترتیب مشخص نیست که شارپ تولید انبوه نمایشگرهای اولد اپل را بر عهده خواهد داشت یا اینکه اپل با سایر شرکت‌ها از جمله سامسونگ، ال جی یا Japan Display نیز وارد همکاری می‌شود.

با فرض اینکه این شایعات صحت داشته باشند و اپل آیفون‌های سال آینده خود را به نمایشگرهای اولد مجهز کند، آیفون 2017 اولین گوشی هوشمند با نمایشگر اولد خواهد بود که توسط اپل تولید می‌شود.

ساعت هوشمند اپل واچ تنها محصول اپل است که دارای نمایشگر اولد است. از سوی دیگر مطابق با سایر شایعات، انتظار می‌رود که مک بوک پرو جدید نیز با پنل تاچ اولد به بازار عرضه شود.

تابناک نوشت : با وجود اینکه نمی توان به صورت 100 درصد به این اخبار مطمئن بود، کاملا آشکار است که آیفون 8 در مقایسه با آیفو‌های امسال اپل با تغییرات بسیار هیجان انگیزی همراه خواهد بود، دست کم از لحاظ طراحی ظاهری که از جمله مهم ترین آنها می توان به شایعاتی همچون بدنه شیشه ای با حاشیه‌های فلزی و حذف کامل دکمه هوم فیزیکی و جایگزین شدن آن با یک دکمه مجازی اشاره کرد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا