نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر شد

در چهل و یکمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان فارس، ابوذر پاریزی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سوی محمدهادی ایمانیه استاندار فارس تقدیر شد.

به گزارش سینا پرس فارس، آیین تقدیر از مدیران روابط عمومی سه دستگاه اجرایی برتر این استان در حوزه ارزیابی انجام شده با حضور اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و عباس فرج زاده سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری برگزار شد.

در این جلسه، ابوذر پاریزی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سوی محمدهادی ایمانیه استاندار فارس به پاس تلاش های ارزنده و کسب رتبه نخست در شاخص تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی در سال 1401 تقدیر و لوح سپاس اهدا شد.

در این لوح سپاس که به امضای دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس رسیده، از تلاش های مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این عرصه، قدردانی شده است.

گفتنی است؛ در این ارزیابی، فعالیت های دستگاه های اجرایی استان فارس در سال 1401، در زمینه میزان ارتباط با رسانه ها؛ میزان حضور در رسانه های نوین؛ روشنگری نسبت به انتقادات، شایعات، شبهات و ابهامات؛ تعاملات و ارتباطات تبیینی مسوولان؛ میزان تولید انواع محتواهای رسانه ای از برنامه ها، فعالیت ها و دستاوردها؛ همچنین استقرار روابط عمومی الکترونیک مورد بررسی قرار گرفت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز حائز بالاترین امتیاز در سطح استان فارس شد.

خروج از نسخه موبایل