نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اعطای فاب اطلاعاتی به 3 محصول برتر

دکتر سیروس علیدوستی در چهارمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات با بیان اینکه این همایش با همکاری سازمان‌هایی چون معاونت علمی، دبیرخانه شورای عتف، مرکز تحقیقات سیاست‌های علمی و وزارت ارتباطات برگزار شده است، افزود: این همایش با سه رویکرد علمی- فناوری، سیاسی- مدیریتی و فرهنگی- اجتماعی بوده است از این رو ایده‌ها و مقالات در این سه حوزه متمرکز بوده‌اند.

وی با اشاره به تعداد دستاوردهای علمی در این سه حوزه خاطرنشان کرد: از میان 16 ایده ارسال شده از این حوزه‌ها چهار ایده انتخاب شده‌اند که یک ایده به عنوان ایده برتر و سه ایده دیگر به عنوان ایده‌های شایسته تقدیر انتخاب شدند.

علیدوستی تعداد چکیده مقالات ارسال شده به این دوره از همایش را 88 مقاله ذکر کرد و ادامه داد: از این تعداد از 80 صاحب مقاله خواسته شده است تا مقالات کامل خود را ارسال کنند.

به گفته وی، از این تعداد که 52 مقاله کامل دریافت شد که 36 مقاله پذیرش و 9 مقاله به صورت شفاهی و مابقی به صورت پوستر ارائه می‌شود.

رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران بخش دستاوردها را از دیگر بخش‌های این همایش نام برد و گفت: در این بخش 62 محصول دریافت شد که از این تعداد پس از داوری 23 دستاورد انتخاب شد و در نهایت 18 محصول مورد پذیرش قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، علیدوستی اضافه کرد: از این تعداد سه محصول برنده جایزه فاب اطلاعاتی شدند که به این سه محصول فاب طلایی، نقره‌ای و برنزی اهدا می‌شود و 15 محصول برنده دیگر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل