نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

غرفه ویژه خلاقان و فناوران در نمایشگاه تجهیزات پزشکی

در راستای حمایت از توسعه کسب و کار‌ها در اکوسیستم شناختی، دستیابی به خودکفایی و تامین نیاز‌های داخلی، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در نظر دارد در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی مشهد، «غرفه اختصاصی شناختی» دایر کند.

به گزارش «مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری» ، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در فراخوانی از مراکز و شرکت‌های فناور و خلاق فعال تولیدکننده تجهیزات و ابزار‌های شناختی حوزه پزشکی و کلینیکی دعوت می‌کند با بهره‌مندی از حمایت‌های توانمندسازی این ستاد،  در نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی مشهد شرکت کنند.
این نمایشگاه به مدت چهار روز از هفدهم آبان ماه امسال در شهر مشهد مقدس برپا خواهد شد.
شرکت‌های متقاضی حضور در غرفه (پاویون) این ستاد در نمایشگاه، می‌توانند با تکمیل و ارسال فرم پیوست حداکثر تا چهارشنبه، سوم آبان درخواست خود را از طریق ایمیل ED@cogc.ir به کارگروه توسعه اکوسیستم اعلام کنند.
نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و صنایع وابسته در مشهد به عنوان یکی از نمایشگاه‌های تخصصی ملی و بین‌المللی جهت کمک به توسعه و پیشرفت پزشکی و گردشگری سلامت در منطقه طی ۱۸ دوره برگزاری موفق حائز اهمیت می‌باشد.
معرفی آخرین تکنولوژی‌ها و دستاورد‌ها و توانمندی‌های فعالان و صنعتگران حوزه مهندسی پزشکی داخلی و خارجی و افزایش زمینه همکاری دو و چند جانبه بین تولیدکنندگان و خریداران در ایران، کشور‌های همسایه و آسیای میانه و حاشیه خلیج فارس از اهداف این نمایشگاه است.
No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل