نصب ویندوز ۱۰ بر روی بیش از ۴۰۰ میلیون دستگاه

 این رقم در پایان ماه مارس 207 میلیون و در پایان ماه می تقریبا 207 میلیون بود. منظور از دستگاههای فعال دستگاههایی است که در 28 روز قبل فعال بوده اند. ارقام نشان می دهد که ویندوز 10 نه تنها بر روی رایانه های شخصی، تبلت ها و گوشی ها، بلکه بر روی کنسول های ایکس باکس، هولولنز و سورفیس هاب نیز نصب شده است.
هدف اصلی مایکروسافت این است که ویندوز 10 تا سال 2018 بر روی یک میلیارد دستگاه نصب شود، اما ظاهرا موفق به انجام این کار نخواهد شد.
مدیران مایکروسافت این آمار جدید را در روز افتتاح کنفرانس Ignite مایکروسافت در آتلانتا به اعلام کردند. و بیان داشتند که افراد ویندوز اینسایدر که بر روی بیلد Redstone2 ویندوز 10 کار می کنند، به زودی ویژگی جدید انزوای کانتینر(ظروف) را به مرورگر ادج اضافه خواهند کرد.
انزوای کانتینر فناوری موسوم به Barcelona است. در حالی که ویندوز 10 اخیرا از کانتینرها برای اهداف توسعه پشتیبانی می کند؛ اما Barcelona مخصوص مرورگر پخته این سیستم عامل یعنی ادج می باشد.
این ویژگی از امنیت مبتنی بر مجازی سازی استفاده خواهد کرد و به طور بالقوه کدهای مخرب در کانتینرها را ایزولیشن می کند، تا در کل شبکه شرکت گسترش پیدا نکنند. به گفته مسئولان، از اوایل سال آینده این ویژگی بر روی مشتریان شرکتی آزمایش خواهد شد.
به گزارش بینهایت،سرویس های ویندوز دیفندر و آفیس 365 هم که در حال حاضر اطلاعات دو طرفه را به اشتراک می گذارند. این سرویس ها به شناسایی و خنثی کردن حملات پیشرفته کمک می کنند و تا اوایل سال 2017، Office 365 ATP در ورد، اکسل، پاورپوینت، شیرپاورپوینت آنلاین، و وان درایو توسعه خواهد یافت. کاربران قادر خواهند بود ایمیل های دارای فایل های پیوست را دریافت کرده و از URL detonation برای تجزیه و تحلیل لینک ها در زمان واقعی استفاده کنند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا