نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

کسب رتبه نخست کشوری کمیته امداد فارس در فعالیت های نوآورانه و دانش بنیان

سینا
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: واحد اشتغال این نهاد، در سرفصل ارزیابی فعالیت های نوآورانه و دانش بنیان در سال گذشته، موفق به کسب رتبه نخست کشوری شده است.
به گزارش سینا پرس فارس، مرتضی موصلی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس، امروز 26 مهرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه واحد اشتغال این نهاد حمایتی، در سرفصل ارزیابی فعالیت های نوآورانه و دانش بنیان در سال گذشته، موفق به کسب رتبه نخست کشوری شده است؛ افزود: این رتبه حاصل برنامه ریزی و تلاش مناسب و موثر فعالین این حوزه است.
موصلی معیارهای ارزیابی فعالیت های نوآورانه و دانش بنیان را مورد توجه قرار داد و افزود: این ارزیابی در ۵ شاخص اصلی، شامل “ایجاد مشاغل دانش بنیان”، “خلاق و فناور”، “توسعه مشاغل دانش بنیان”، “برگزاری رویدادهای تخصصی”، “ارائه خدمات تجاری سازی و تعاملات” صورت گرفته است.
موصلی در ادامه یادآور شد: استان فارس در عمده شاخص های ذکر شده، در جایگاه برتر کشور قرار داشته که نسبت به سال ۱۴۰۰ نیز سیر صعودی را طی کرده است.
او به دستگاه های همکار در این امر اشاره و اضافه کرد: استانداری فارس، پارک علم و فناوری، کارگزار فن بازار، مراکز رشد و دبیرخانه کارگروه اشتغال در این راه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان را همراهی کرده اند. همچنین جدیت و تلاش کارجویان نیز در تحقق برنامه های اشتغال، موثر بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در پایان خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال دانش بنیان برای مددجویان یکی از ظرفیت های بزرگ و برنامه های مهم این نهاد حمایتی است.
خروج از نسخه موبایل