شماره تابستان مجله IJND منتشر شد

به گزارش ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، در این شماره 10مقاله مروری وعلمی-پژوهشی در تمامی حوزه های نانوفناوری مربوط به محققان برجسته ای از دانشگاه های مختلف و معتبر ایران چاپ شده است.
مجله (IJND) به همت اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن به مدیرمسئولی دکتر بابک صادقی و سردبیری دکتر خلیل پورشمسیان منتشر می شود.
اعضای هیئت علمی برجسته برخی از دانشگاه های کشور و همچنین برخی از دانشگاه های خارجی از کشورهایی همچون چین، ترکیه، استرالیا، کره جنوبی به عنوان عضو هیئت تحریریه با این مجله همکاری دارند، این مجله به صورت فصلنامه بوده و تاکنون 7 جلد مشتمل بر 28 شماره که حاوی 305 مقاله اصلی و 13 مقاله مروری است، در آن چاپ شده است.
مقالات پس از ثبت نام نویسندگان و ارسال آن از طریق پایگاه اینترنتی نشریه قابل بررسی است وداوری این مقالات توسط محققان و اعضا برجسته هیات علمی داخل وخارج از کشور انجام و نتیجه به نویسندگان اعلام می شود.
مجله (IJND) توانسته است علاوه بر کسب امتیاز علمی، پژوهشی ازکمیسیون نشریات وزرات بهداشت در سال 1392، در پایگاه های معتبری مثل ISC ، SID، DOA، CAS ، Science media نیز نمایه شود و همچنین برای نمایه شدن در پایگاه اطلاعاتی ISI نیز اقدام نموده که در حال حاضر توسط موسسه تامسون-رویتر در دست بررسی است.
براساس آیین نامه ستاد نانو، در صورت چاپ مقاله علمی ـ پژوهشی در این مجله و پس از تایید آن توسط کمیته علمی ستاد نانو، حمایت تشویقی به مبلغ 8،000،000 ریال به نویسندگان تعلق می گیرد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا