نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

همکاری دانشگاه شریف و تفلیس

رییس دانشگاه صنعتی شریف در سفر به گرجستان ضمن آشنایی با فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری این کشور زمینه‌های همکاری مشترک را بررسی کرد.

به گزارش سیناپرس، رسول جلیلی به همراه هیاتی دانشگاهی برای بازدید از دانشگاه‌ها و پارک فناوری گرجستان به این کشور سفر کرد.

رییس دانشگاه صنعتی شریف و هیات همراه در این سفر با حضور در دانشگاه‌های دولتی و خصوصی مستقر در تفلیس پایتخت گرجستان از جمله دانشگاه‌های دولتی تفلیس و دانشگاه تکنیکال گرجستان از نزدیک با فعالیت‌های آموزشی، علمی و پژوهشی این کشور آشنا شد و زمینه‌های همکاری مشترک مورد بررسی طرفین قرار گرفت.

در این بازدیدها و نشست‌های مشترک با روسای دانشگاه‌های بزرگ تفلیس زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و امکانات آن دانشگاه‌ها و ظرفیت‌های طرفین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

براساس اعلام دانشگاه صنعتی شریف، همچنین در بازدید از پارک علم و فناوری تفلیس درباره نحوه استقرار شرکت‌های فناور و انتخاب آنها و فرآیند همکاری آن مجموعه با شرکت‌های خارجی مانند؛ شرکت‌های دانشگاهی مستقر در پارک علم و فناوری شریف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه رییس دانشگاه صنعتی شریف با حضور در جمع ایرانیان در خصوص اهمیت علم، تحصیل و استفاده از فرصت‌های تحصیلی برای اعتلای کشور ایران سخنرانی کوتاهی ارائه کرد.

این گزارش می‌افزاید: نشست مشترک با حضور مهدی ادیب سفیر جمهوری اسلامی ایران و اعضای سفارت ایران در گرجستان برگزار شد که در این جلسه در خصوص فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و علم – فناوری در این کشور گفت و گو شد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل