نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

بازار پروتئین شیراز افتتاح شد

سینا

همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس و با حضور وزیر کشور، بازار بزرگ پروتئین شیراز افتتاح شد.

به گزارش سینا پرس فارس، مرتضی شریفی امروز، ۲۱ مهرماه در آیین افتتاح بازار بزرگ پروتئین شیراز به ارزش ۳۵۰۰ میلیارد تومان گفت: در راستای دستور وزارت کشور و ابلاغیه‌های دریافت شده در راستای تحقق شعار سال؛ با همکاری استانداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز جشنواره استانی هزار فروشگاه منتخب فارس و بازارچه هفت‌واره با ارائه تخفیف‌هایی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس تصریح کرد: این دو برنامه با همکاری استانداری است که جشنواره هزار فروشگاه منتخب و فروشگاه ویژه است.

وی بیان کرد: برنامه دیگر طرح از مزرعه تا فروش است که در بازارچه‌های شهرداری غرفه‌ها به صورت رایگان در اختیار تولید کننده و عرضه مستقیم با هدف کاهش نرخ تورم در شهر و کنترل و کاهش قیمت‌ها قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز هم در این مراسم بیان کرد: با شروع مدیریت جدید شهری در کلان‌شهر شیراز بودجه شهرداری این کلان‌شهر از ٦ هزار به ٢٣ هزار میلیارد تومان افزایش یافت و در واقع کمتر از دو سال به ٤٠٠ درصد افزایش یافت که این مهم نشان از همت بلند شورای اسلامی شهر شیراز دارد.

علیرضا اسکندری ادامه داد: در مقدمه بودجه سال گذشته نیز علاوه بر بودجه مصوب، تکلیف ١٥ هزار میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری برای شهرداری پیش‌بینی شد که ١٠٠ درصد محقق شد و امسال نیز به ٢٠ هزار میلیارد تومان رسید.

وی تصریح کرد: امسال دومین همایش سرمایه‌گذاری، برگزار و میزبان کشورهای ترکیه، عمان، امارت و چین بودیم که این نشان از دیپلماسی اقتصادی دارد.

اسکندری در خصوص بازار پروتئین نیز گفت: این پروژه از محل تامین اعتبار حاصل از فروش اوراق مشارکت اجرایی شد و هدف آن ساماندهی محور دروازه‌ کازرون بود.

خروج از نسخه موبایل